1. Business
  2. Toyota Professional - Local
  3. Nelfo Om Toyota
Jeg ønsker å...

10 år på topp i Norsk kundebarometer

  • De mest fornøyde kundene

    I de siste ti årene har Toyota oppnådd mer enn 80 poeng i Norsk kundebarometer. I målingen av kundenes lojalitet scorer Toyota best i bilbransjen med 82,2 poeng.

    Vi er stolte av å ligge på et stabilt høyt nivå i denne undersøkelsen. Likevel hviler vi ikke på laurbærene og jobber hver dag knallhardt for å levere gode opplevelser til våre kunder.

  • Enda litt bedre - hver dag

    Kaizen er et viktig prinsipp hos Toyota som innebærer at man hver eneste dag skal forsøke å gjøre ting på en enda litt bedre måte. Toyota sitt mantra er: ”Always a Better Way”

  • Kontaktperson i Toyota Norge

    Christian Riisnes
    930 05 057
    christian.riisnes@toyota.no

  • Kontaktperson i Toyota Finans

    Anne Tove Lillevold
    970 87 017
    annetove.lillevold@toyota-fs.com