For å feire lanseringen av nye Toyota C-HR, utfordret Toyota noen av Europas beste visuelle historiefortellere til å fange urbane øyeblikk gjennom refleksjonen av den nye crossoveren. Resultatet av samarbeidet ble et utvalg av 24 bilder, der hvert bilde gir liv til Toyota C-HR gjennom den personlige stilen til fotografene som deltok i prosjektet.

Fotografene fra hele Europa dro til Madrid, der oppgaven om å fange Toyota C-HR i urbane omgivelser tok sted. Blant dem var norske fotograf Morten Frolich med, og sammen med de andre deltakerne skulle han fremheve en følelse av refleksjon, som står i tråd med den nylig lanserte europeiske TV-kampanjen. Med 24 timer til rådighet, skulle de visuelle historiefortellerne ta seg gjennom Madrid i hver sin Toyota C-HR - på jakt etter det perfekte bildet. Resultatet ble en samling av 24 bilder, der hvert bilde fanger bilens design på en personlig og kreativ måte.

/

I alt deltok 19 fotografer fra 13 land, der alle ble håndplukket for deres individuelle kreative tilnærming og visuelle språk. Mens oppgaven bød på en kreativ retning, var den viktigste utfordringen å være tro mot sin personlige stil. Dette for å sikre et rikt og variert resultat.

Oppholdet viste gode prestasjoner på alle mulige måter. Fra en utfordrende oppgave og vanskelig vær, til å navigere seg gjennom den urbane jungelen i Madrid. Men ingen utfordring var for stor for de visuelle historiefortellerne. Se deres historier under:

Fra 1. februar vil utvelgelsen av de 24 fotografiene bli utstilt på Le Rendez-Vous Toyota, Toyotas europeiske utstillingslokaler på Champs Elysées i Paris, sammen med Toyota C-HR.

Mer om Toyota C-HR

Toyota og cookies

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) på våre nettsider for å gi deg en bedre opplevelse når du besøker oss igjen. Hvis du er fornøyd og aksepterer dette, kan fortsette å bruke nettsiden som normalt, eller lese mer om informasjonskapsler og hvordan de benyttes på Toyotas hjemmeside under Bruk av cookies.